O zi perfecta pentru fericire!

Tocmai am aterizat in Viena. Iar la 13.00, in fata aeroportului, la peronul 2, ma asteapta autobuzul catre Brno. Apoi o sa am altul catre Frydek-Mistek. 🙂

Cum spuneam, daca nu ma trezeam din cauza emotiei provocate de vis, as fi pierdut avionul, pentru ca alarma de la telefon n-a sunat atunci cand trebuia.. Ba poate ca nu l-as fi pierdut, m-as fi trezit pana la urma, in timp util, datorita altor circumstante, dar imi place mie mult sa acord importanta (poate prea mare) viselor.

Visul. Epic. Ca toate celelalte, pe aceeasi tema si cu acelasi personaj, care, pe zi ce trece, ma conving mai mult ca nu exista in realitatea obiectiva. Poate de aceea visele cu el sunt epice. Ma intreb, daca, vreodata, atunci cand voi avea unul Legendar, il voi recunoaste :d

Eram intr-o camera. O camera de baie, cu o cada. Pe masura ce descopeream biletele scrise si lasate prin diverse locuri, am realizat ca acum sunt intr-un fel de living. A aparut proprietarul :d Ma simteam prost, ma asteptam sa ma dea afara sau sa se supere de prezenta mea.

Dar, dimpotriva, pe masura ce curiozitatea mea se desfata in voie, citind diverse ganduri si secrete, provocate in diverse ocazii, simtindu-ma putin ciudat, atunci cand vedeam ca niciunul nu este despre mine, proprietarul, deloc deranjat, mai mult cu o stare ce arata ca este resemnat situatiei, se intoarce catre mine si ma intreaba daca am vazut “asta”:

Va urma (ma duc sa prind autobuzul, iar apoi voi mai avea wifi abia ce voi intra in Cehia).

Am revenit. Aveam 2 bilete cumparate la autobuz, la cel de la 13 si la cel de la 15, ma gandeam, in caz ca intarzie avionul, si ii lasasem prietenului meu instructiuni sa-mi anuleze unul din ele. E foarte practic Student Agency pentru ca pleaca direct din aeroport si costa 500 czk biletul pana in F.-M., are wifi, o bautura calda, ziare, reviste, casti pt muzica si seriale in engleza, incluse in pret.

Incepe sa-mi placa de Austrian Airlines. Avionul a aterizat chiar cu 15 min inainte de ora de pe bilet. Mi se luase de CSA si Tarom, pe langa faptul ca au niste ore de zbor cam neplacute, in cele aproape 20 de zboruri pe care le-am avut in ultimii 3 ani, jumatate din ele au plecat sau au sosit la o alta ora decat cea care era pe bilet, cand l-am cumparat.

Intr-un fel parca vacanta mea acum incepe :d Dupa o saptamana petrecuta in Romania, 6 nopti dormite in 4 localitati diferite.. I-am luat prietenului meu un set de 5 miniaturi de apa de toaleta, ca tot a fost ziua lui de curand.. sunt curioasa care ii place mai mult. Si care imi place mie mai mult, pe el.

Azi e miercuri. Deci luni seara, in timp ce omoram minioni cu si fara Taunt, pe terasa la Jugur, o vietate din categoria insectelor provocatoare de mancarimi la contact cu sangele uman, pe care n-am reusit sa o depistez si sa o identific la momentul actului, a gasit, in doua locuri chiar, pulpa piciorului meu stang, mult prea apetisanta. M-am trezit azi-noapte pe la 4, ca muream de mancarime. Abia dupa o jumatate de ora, de aplicat comprese cu otet si cuburi de gheata, am reusit sa adorm din nou.

Asa, visul. Pai, ce m-a intrebat daca am vazut, era un panou cu un grafic cu bare orizontale, argintii. Cu etichetele in partea dreapta. Titlul graficului era Happiness. Barele erau, ca marime, in ordine descrescatoare, de sus in jos. Bara cea mai de sus avea ca eticheta numele meu, Stefania Arsene.

Apoi, datorita altor chestii mentionate in grafic, am inteles ca era vorba de un secret, plantat undeva intr-o noiembrie, in trecut. Mi s-au inmuiat picioarele cand m-am prins despre ce era vorba, respiratia mi s-a intensificat si ma gandeam ca lesin, ca deja “asta” era prea mult, fata de ceea ce ma asteptam eu sa gasesc.

Cred ca visul mi se trage din niste grafice cu statistici, pe care le-am studiat ieri, despre eroii din Hearthstone, care e cel mai invingator si care pe care invinge cel mai mult.

Ma intreb eu daca as fi un erou din ala, din ce clasa as face parte. 😀 Si care ar fi super-puterea mea.

Update: Se pare ca am nimerit-o la fix cu parfumuletele. Mi-a marturisit ca Eternity si Euphoria sunt in topul preferintelor lui, le testa la Sephora de fiecare data cand il “taram” eu prin Malluri, dar nu reusea sa se decida intre ele. Ei bine, acum le are pe amandoua, plus alte trei. Pana le termina pe astea, ne vom decide la unul din ele, pentru varianta full size. 😀